Ansøgning til skoleleder

Da vores nuværende skoleleder har valgt at gå på pension, søger vi en ny skoleleder.

Favrskov Aftenskole søger derfor ny skoleleder pr. 15.02.2023.

Vi søger en skoleleder, som forstår sig på administration og personaleledelse, sørger for et godt arbejdsmiljø og god trivsel for vore undervisere, ligesom du skal have et empatisk menneskesyn.

Du bliver ansvarlig for at sikre den daglige drift og udvikling af aftenskolen i tæt samarbejde med både skolens formand og øvrige bestyrelse.

Du kan læse mere om vore aktiviteter, se vores stillingsopslag med beskrivelse af arbejdsopgaver: https://www.favrskov-aftenskole.dk eller du kan læse mere på https://www.danskoplysningsforbund.dk
 om skolelederens opgaver.

Stilingen er fastsat til 8 timer pr uge.
Lønnen er incl. Feriepenge og der er 5 ugers ferie.

Ønsker du flere informationer, er du velkommen til at kontakte skolens formand Lene Kjellerup på tlf. 2021 5910.

Ansøgningsfrist er den 30.11.2022 og evt. ansættelsessamtale vil være den 14.12.2022 ml. kl. 10.00 og 14.00.

Ansøgningen bedes sendt til lene.kjellerup@gmail.com

Skoleleder opgaver:

• Kontakt til bestyrelsen, indkalde til bestyrelsesmøder, deltagermøde, generalforsamling, samt bestille lokaler til disse.
  • Udfærdige regnskab
  • Fremlægge punkter på bestyrelsesmøder
  • Kontakt til kommunen og ansøge om tilskud til undervisningen
  • Kontakt til Hinnerup Badet