Lungekor i Favrskov - og Stemmetræning

• Kom og syng med
  • Få bedre vejrtrækning og livskvalitet
  • Mød andre i samme situation som dig

Du behøver ikke at have sang eller korerfaring. I Favrskov Lungekor er der plads til alle. Vi arbejder med vejrtræknings- og sangteknikker og synger en masse gode sange sammen.

Har du KOL, en anden lungesygdom eller andre vejrtrækningsproblemer, så kom og syng med i lungekoret i Favrskov

NYT:

Vi starter et hensyntagende Stemmetræningshold op i Forårssæsonen 2024. På dette hold vil du lære om den bedste vejrtrækning i sang, stemmens muligheder og teknikker til at afhjælpe spændinger. Vi vil synge velkendte sange og kanons, både flerstemmigt og enstemmigt, som deltagerne selv kan være med til at vælge. Der vil også være mulighed for at synge solo, hvis man har lyst.

Forårssæsonen starter:

Stemmetræning: Onsdag den 10. Januar kl. 10.45-12.15

Lungekor: Onsdag den 10. januar 2024 kl. 12.30 – 14.00

Begge hold på Brogården, Søndergade 26 , Hinnerup.

Korleder: Annette Trollegaard Lorentzen leder både koret og stemmetræningsholdet.

Lungekoret er et tilbud i samarbejde med Favrskov aftenskole og Lungeforeningen.

Tilmelding til:

Kirsten Bundgaard